НОВИНИТЕЛЕКОМИ

„Теленор“: Приложението MyTelenor е с 1.5 млн. сваляния

Теленор България“ показа новите детайли и промени по своето обновено приложение MyTelenor. От компанията допълниха, че то разполага с над 1.5 млн. сваляния в рамките на две години и половина. Трите телекома все повече разчитат на този тип комуникация със своите потребители. Стремежът на всички оператори е чрез приложенията си да могат да предоставят на клиентите сами да избират, променят или завяват различните налични услуги. „Теленор“ отива дори в лека крайност, като всички допълнителни дигитални възможности (достъп до стрийминг платформите HBO GO, Nickelodeon, Play Diema XTRA и др.) включени в новите им абонаментни планове „Тотал+“ се осъществяват през MyTelenor.

Промените

mytelenorapp-redisgn-may-2019gifОбновената версия на пръв поглед запазва основния дизайн на досегашната. Компанията прави доста усилия в оптимизирането на самите менюта и отделните елементи, така че да може да бъде по-полезно за потребителите и те по-лесно да могат да се ориентират в него. Според Стефан Димитров, мениджър „Дигитални канали“ в „Теленор“, са създадени няколко дизайна (около четири-пет), които са предложени на групи потребители за тестване. По този начин е избрана финалната версия, която да съвпада максимално с предпочитанията на клиентите, обяви той.

Сред първата голяма промяна е възможността на потребителите да избират кой елемент от техния профил е най-важен и той може да се изкарва на преден план в началния екран. Така, те ще могат да преглеждат информацията от него още при отварянето на MyTelenor и няма да се налага да я търсят из менютата.

Другата ключова промяна е добавянето на т.нар. „контекстуални“ бутони. Те се появяват само тогава, когато е необходимо и има нужда от тях. Например, ако е излязла нова фактура по дадена сметка може да се появи бутон „Плати“, който ще изчезна ако тя е вече платена. По този начин се олекотява и опростява интерфейса от излишни елементи. Което е доста ключов момент при смартфон приложенията, където наличното място по екрана е кът.

Другите изменения в MyTelenor са възможността да се добавят нови елементи в навигационната лента отдолу, което ще помогне на оператора да сменя, заменя или допълва досегашните възможности на приложението. Само то е оптимизирано, така че да може бързо и лесно да се добавят и/или променят дигитални услуги към мобилните планове. Което е доста ключов момент в новите договори „Тотал+“. Останалите промени са по-скоро козметични, като са добавени специално направени рисунки при различните прозорци с известия – когато се появи грешка или се потвърди плащане например.

MyTelenor

Резултатите до момента

Покрай представянето на нововъведенията на MyTelenor, Стефан Димитров от „Теленор“ сподели и как се развива самото приложение. То прави дебюта си през декември 2016 г. и досега разполага с над 1.5 млн. сваляния от онлайн магазините Google Play за Android и Apple Store за iOS. Димитров потвърди, че става въпрос за директни сваляния, въпреки, че в повечето случаи приложението MyTelenor идва инсталирано на всички устройства, закупени с договор от оператора.

По-важната статистика е друга. По данни на Димитров месечните активни потребители, които ползват поне веднъж приложението на всеки 30 дни са около 700 хил. души. Тези, които го отварят на дневна база са около 100 хил. Което показва доста силен интерес към MyTelenor.

Развитието на мобилното приложение и различните възможности, които то предлага, улеснява плащането на месечните планове през него например. Според Димитров, след въвеждането на подобна транзакция с едно докосване през MyTelenor през юни 2018 г. към момента са се увеличили шесткратно този тип разплащания.

Данните за видовете потребители също са интересни. Ползвателите на iOS устройства са едва 13%, докато тези на Android – 87%. Което не е изненада предвид доминацията на втората мобилна платформа. Мъжете са 55%, срещу 45% жени.

Тагове

Свързани статии

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button