„Йеттел“ представи новото си приложение тип всичко в едно
Йеттел България“ представи новото си мобилно приложение, което компилира всички функции и услуги на телекома. То следва концепциите за т.нар. „супер приложения“, които се опитват да комбинират максимално много възможности. В случая с „Йеттел“ то обединява в едно онлайн магазин, разнообразни услуги, различни опции, заявки и др.
Потребителят може напълно дигитално да купи нов смартфон или аксесоар, да активира план и да пренесе номера си от друг оператор, да регистрира предплатена карта, да поднови договора или да плати сметката си. Може също да сключи застраховка, да активира услуги за онлайн защита, да печели атрактивни оферти или да събира печати с дигиталната версия на стоте национални туристически обекта.
То беше представено на специално събитие в първото имерсивно пространство у нас – Videnie и минава под мотото Future Looks Like WOW. Така приложението „Йеттел“ се превръща в цялостна дигитална платформа и отразява стратегическата визия на телекома за максимална дигитална трансформация на клиентите, а не проста свързаност.
„При трансформацията на приложението Yettel следвахме три основни принципа. На първо място, да съберем в него всички телеком услуги, които искаме да предложим на потребителя. На второ, да създадем не просто приятно и практично телеком приложение, а дигитална екосистема от услуги, превърнали се във важна част от живота на потребителя. И не на последно място – да представим всичко това в изчистен дизайн, лесна навигация и отлично дигитално изживяване“, подчерта Стефан Димитров, директор „Дигитални продукти и маркетинг“.
Възможностите на приложението
Приложението на „Йеттел“ вече е пълноценен онлайн магазин. В него потребителят избира от портфолиото от устройства на оператора – смартфони, умни часовници, таблети, лаптопи, телевизори, умни джаджи или аксесоари. Всеки от тях е представен с подробна информация за характеристиките и възможностите му. Потребителят може да ги сравнява по различни показатели – камера, батерия, дисплей или по оценките на DXOMARK – световната лаборатория за оценка на качеството на електронните устройства. В количката си той може да добави и мобилен план – с възможност за eSIM и физическа SIM карта по избор.
Добавят се лесно различни екстри и пакети от услуги, като например „Смартфон вселена“. Това е функционалност за допълнителна грижа на устройството. Всички етапи от покупката се осъществяват в приложението и са дигитални. Идентификацията е чрез селфи и снимка на лична карта, избор на доставка, преглед на договора, подписване и плащане. Гаранционните карти и история, също са дигитализирани и то не като PDF файлове, а като интегрална част от приложението.
Отвъд телеком функциите

Телеком услугите не изчерпват възможностите на новото приложение „Йеттел“, като то ги разширява. С няколко клика той активира платената телевизия Yettel TV или дигитална услуга за стрийминг. Партньори на телекома са едни от най-големите световни и местни брандове като HBO Max, SkyShowtime, Voyo, Storytel и други.
Приложението включва и решения за киберсигурност – „Онлайн защита“ и „Защита на профила“, както и най-новата услуга в портфолиото на компанията – „Застраховки OneClick“. Услуги за дома като „Смарт майстор“ – за спешна помощ при аварии, както и единствената на пазара „Смартфон диагностика“, която прави технически преглед на устройството – допълват разнообразието от предложения.
„Целта ни е потребителят да влиза в приложението не само защото трябва да си плати сметката, а защото иска и знае, че винаги ще намери нещо ново и интересно“, подчерта Стефан Димитров, директор „Дигитални продукти и маркетинг“.
Дигитална стратегия

Приложението на „Йеттел“ е най-видимото проявление на дигиталната трансформация на телекома, която той започна преди три години. Амбицията на компанията е да дигитализира напълно бизнеса си, така че всички ключови операции, които клиентът прави в магазина, да са възможни и онлайн.
Днес телекомът отчита 95% дигитализирани клиентски интеракции, което на практика превръща Yettel в дигитализиран телеком.
Този резултат е особено значим предвид сложността на телекомуникационния сектор, в който процеси като задължителна идентификация, подписване на договор и регулаторни изисквания превръщат дигитализацията на този вид услуги в немалко предизвикателство.
В редица отношения „Йеттел“ е пионер и проправя пътя за дигитализацията на телеком сектора у нас. Той е първият и единствен оператор в България, дигитализирал ключови процеси като активация на нов план, пренос на номер и гаранционната карта. Той е и единственият телеком в страната, интегрирал Google Pay и Apple Pay като сигурен и удобен метод за плащане. Приложението на „Йеттел“ разполага с над 2 млн. сваляния и 80% от клиентите на компанията го имат инсталирано на своите устройства. От компанията обявиха още, че 30% от търговските трансакции вече се осъществяват онлайн.




