НОВИНИТЕЛЕКОМИ

A1 добавя видео консултанти в онлайн магазина си

Операторът A1 разширява възможностите на онлайн магазина си, като към него добавя опцията за видео консултиране. Новата услуга е достъпна от всякакви устройства, като смартфон, таблет или компютър. Тя ще се активира чрез специална икона разположена под всеки продукт наличен на сайта на телекома.

Натисни Live за помощ

Идеята на услугата е всеки клиент, който има нужда от съдействие при въпроси и колебания по време на поръчка от електронния магазин на А1, да получи съдействие в реално време от консултанти на компанията. Видео помощта е на разположение за потребителите всеки работен ден от 10:00 до 17:00 часа.

A1_Video_store-2

От телекома правят важното уточнение, че връзката е еднопосочна. Тоест, клиентът вижда служителите на A1, които му съдействат с въпроси и информация, но те него не. Наличието или използването на микрофон от страна на потребителя също не е задължително условие, като комуникацията може да се осъществи под формата на онлайн чат в реално време. По този начин, видео връзката не навлиза в личното пространство на хората.


Връзката е еднопосочна – клиентът на A1 вижда служителите, но те него не


A1 коментират, че услугата е първата по рода си за българския телеком пазар и дава възможност на клиентите да се възползват едновременно от възможностите на електронния и на физическия магазин на компанията. Видео консултантите ще бъдат на разположение и при проучването на мобилни и фиксирани договори на оператора. Тази опция ще бъде добавена скоро, тъй като все още не е налична на сайта на A1.

Всичко онлайн

Добавянето на видео консултанти в онлайн магазина на телекома, показва стремежа на компанията да прехвърли колкото се може повече от дейността си в интернет пространството. По този начин да намали използването на физическите си обекти. Това може да доведе до съкращаването на разходи, защото ще може да поддържа повече потребители с по-малко човешки ресурс.


Това е поредната стъпка в посока дигитализиране на клиентското обслужване на телекомите


Чрез видео консултантите се елиминират и неудобствата от търсене на магазин с удобно за клиента работно време, както и се елиминират опашките, които бяха редовна гледка в предишни години. Всичко това, поне на теория би трябвало да подобри клиентското обслужване на оператора.

A1 не е единствения телеком, който инвестира стабилно за развитие на онлайн каналите си за връзка с клиентите. „Теленор“ представи обновеното си мобилно приложение MyTelenor, което се превръща във все по-важна част от обслужването на потребителите. В подобна насока работи и „Виваком“.

Тагове

Свързани статии

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button